sobota 14. května 2011

V Přerově

Bože

Ach

Sem se fakt nechtěla vyfotit

Krása

Nádhera

Už mi dochází slova
Dnes jsem byla s kluky na výletě v Přerově. Jeli jsme vlakem,pro nás dost neobvyklé cestování. Já jsem vlakem jela naposledy před osmnácti lety ,hrůza a ostuda v jednom.Takže jsme přijeli na vlakové nádraží a vydali se pěšky k sokolskému domu na představení loutkového divadla. Bylo tam hodně dospělých, takže zážitek pro kluky na padesát procent. Prostě neviděli. No nevadí. A tak jsme se vydali na zpáteční cestu a aby nebyla stejná vedla jsem je uličkou směrem k městskému muzeu,které jsme navštívili. A byl to prima nápad. A v té uličce jsem uviděla tento obchůdek. Ještě že měli zavřeno. Moje peněženka by asi zažila pěkný průvan.Prostě jedna velká nádhera a závidím paní prodavačce,že se může každý den kochat a kochat a taky ochytávat. To vypadá úchylně,ale ta nádhera.Teď ,když to píšu tak mě FAKT mrzí ,že bylo zavřeno. A co mě překvapilo na každém kousku byla cenovka,což se už prakticky ani ve výlohách  nevidí. 

3 komentáře:

  1. Evi, úplně chápu...zažívám v podobných krámcích ty samé pocity a pak odcházím s plnýma taškama a prázdnou peněženkou. Když platím kartou, je to lepší - zdá se mi, že jsem nic neutratila ;-). Myslím, že i když měli zavřeno, že to není vaše poslední návštěva Přerova a příště už budete vědět, kam okamžitě zamířit. ;-) Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, cítím s tebou! Nedávno se mi stalo, že jsem se v takové nádheře ocitla, a vlastně jsem něvěděla, co si vybrat...
    Hezkou neděli!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...