sobota 8. září 2012

Naše torpédo

Tak naše torpédo v klidu,což nebývá moc často.V devíti měsících se tomu ani nedivím,jen aby mu to nezůstalo.

Běhání pro aportek ho moc baví,jen to předání je trošku delší,přece jen je to kořist a v tu chvíli je jen jeho.
Tady předvádí únik vpravo.

A tady vlevo.

Při zavolání ke mě nikdy nejde krokem ,ale letí jako to torpédo.

Teď,teď mě rychle vyfoť,když mám vítr ve vlasech. Jsem to ale kluk k pohledání. Však už mám i nevěstu,ale musí si ještě počkat ,přece jen jsem ještě mlaďoch.

No a tady je každodenní bitka.Ale nebojte je to oboustranné,když jeden přestane začne druhý.

Deny a Miky

Odpočívám,teda jen chvilku než najdu nějaký objekt ke zkoumání svými zuby.
Mějte se hezky -haf,haf.

1 komentář:

  1. Ahoj Evi, máš špičkové torpédo, je úúúchvatný, živelný a nabíjí energií. Před asi 15 lety jsem dostala slečnu modrobílého kokra a byla to samé torpédo, ale jak na ni šla léta, tak už byla klidnější a klidnější..
    Moc hezké foto.
    Evi měj se pohodově. Jarmila

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...