pondělí 29. října 2012

Autofoto



Páteční ráno jsme se já a manžílek vydali na vysočinu do autobazaru pro nové přibližovadlo.


A já jako spolujezdec jsem toho hned využila a fotila . 
Jak je vidět tak většinou za jízdy. Spěchali jsme a tak tahle jediná je focena za klidu . Bylo třeba opravit GPS tak jsem rychle zmáčkla.


Jeli jsme přes Moravský kras -bohužel tam jsem jaksi zaváhala a fotila až později.  Tam to bylo tak nádherné . 


Cestou jsme míjeli pštrosí farmu.To jsme ještě jeli v naší Marušce ( Fiat Marea) .


Cesta zpět ,už ve Fordíku. Blížíme se k Tišnovu. A opět nádhera . Tam vejš u Žďáru už tak hezky nebylo ,sem tam už i káplo a byli tam čtyři stupně.


Och ty barvičky.


A blížíme se k domovu. Sjíždíme cestou okolo Račického zámku.





Kapánek rozmazané :-)


Račice


Račické Kopaniny


Pístovické Kopaniny




Poslední fotky podzimu jsou za námi a teď nás čeká jenom zima , mráz a troška toho sněhu.


Pěkný den ,Eva.

3 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...