sobota 28. prosince 2013

Proměny

Prosinec 2013


Ač je to k nevíře,je to pořád ten stejný pejsek náš Denisek-raketa a ničitel v jednom. Prostě kluk v pubertě.
A protože podle jeho rodičů, by to mělo být takové princátko ,které nebude běhat v loužích,bude na všechny pejsky hodný a nebude ani moc štěkat ,tak mám takové podezření ,že se někde stala chyba. 

Prosinec-leden 2012

Jelikož ,naše zvířátko je malé čuňátko a já před rokem zanedbala jeho údržbu :-) došlo k tomu nejhoršímu.


A to k tomuto.

Únor 2013

A potom k tomuto malému doladění.


Duben 2013

Následně oholen na Číňanka. Dostal velkou pochvalu ,když tak krásně držel.


Květen 2013

Začínal nám Denisek nevidět a narůstala mu na krku hříva jak lvovi a tak opět došlo ke stříhání a vázání culíku.  Tentokrát jsem ostříhala i nožky. Každá procházka okolo rybníka znamenala trápení s bodláky ,které se zaplétaly do srsti.

Říjen 2013

V říjnu jsme se zúčastnili voříškiády. Mezi pejsky bez pp jsme byli na čtvrtém místě. Neměli jsme dlouhé chloupky,jinak jsme měli všechno za jedna.Podle pana rozhodčího bychom byli první. Třeba někdy příště.


Prosinec 2013.Ouška nahoře.

Aby nebyla ziminka,  nechala jsem Deniskovi na zimu přece jen tu jeho parádu narůst.Koupeme jednou za čtrnáct dní šamponem a kondicionérem z lidlu a jak to vypadá, zatím se nám daří vypadat trochu k světu. Pořídila jsem pořádný kartáč a i zacuchané žmolky jdou rozčesat. Do jara je to jasné, bude dlouhá srst.Co bude v létě uvidíme.

Prosinec 2013.Ouška dole.

Foceno přes opravdu hodně špinavé okno.Takže to není chyba foťáku ,ale moje.Jsem neměla ještě vánoční úklid za sebou a venku byla fakt zima,tak proto.


A kámoška Véna. Ta nás letos pěkně vystrašila. Na večer 21.12. spadla z vyvýšené boudy na schodiště a už jsem to viděla černě. Chudák ležela na boku a chrčela a naříkala .Tak jsem si říkala ,že v jejich 14 letech by si zasloužila odchod do nebíčka jiným způsobem.Po předlouhých pěti minutách se začala olizovat a snažila se posadit.Při pádu si prokousla dáseň. Zkontrolovala jsem jestli nemá něco zlomeného a vypadalo to dobře. Nakonec sešla sama po schodech ,ustlali jsme jí u kamen a chodila jsem se na ni pořád dívat.V jednu hodinu v noci jsem ji byla ještě pořádně přikrýt ,bylo vidět ,že jí pohyb bolí ,jak byla naražená. 
Ráno jsem šla se strachem co bude a ona ležela  u dveří a vítala mě vrtěním ocásku. Fuj to jsem si oddychla. Ještě odpoledne hodně odpočívala, ale večer štěkala na kolemjdoucí ,jako kdyby se nic nestalo.
Byla to naše chyba,že spadla ,chyběla tam zábrana a Deni ji asi nechtěně zhodil,přece jen je to divočák.
A tak se ji tu veřejně omlouvám té naši stařence milované.

Promiň Vendulko.


Pěkný klidný po sváteční čas,přeje Eva.


2 komentáře:

  1. To je ale fešák! A ještě je šikovný, jak při stříhání drží, ta moje potvora nechce ani česat!
    Doufám, že Vendulka dostala nějakou pochoutku! :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...