sobota 21. února 2015

Co odvál čas


Krásný a slunečný den máme za námi a snad máme za námi i tu zimu.
Při dnešním nahrávání fotek z foťáku, jsem s hrůzou zjistila kolik jich je a jsou tam ještě od podzimu-hrůza.
Tak jsem udělala čistku a  teď se s vámi podělím o pár zimních a vánočních. 


Byla to krása ,ale mě to stálo poškrábané auto.
Při ranním náledí jsem jela z garáže, která je mírně z kopce a místo doleva jsem jela rovně, minula jsem o pět centimetrů manželovo auto a skončila ve švagrově plotě.
Ještě že to nebylo nic hrozného.







I ptáčkům domeček promrzl. Měli nasypáno, tak snad se těm rampouchům nějak vyhnuli.


Byly tu i vánoční svátky, které jsme prožily docela v klidu, až na mé problémy se zablokovanými žebry.
Nikdy jsem nic takového nezažila, ale když se nemůžete pořádně vyspat, v práci nemůžete dělat na 100% a musíte. Nemůžete se pořádně nadechnout, řídit auto, vysávat a já nevím co ještě, tak si říkáte co udělat, aby už to přestalo.Takže já chodila na masáže. Po první masáži nasledovalo půl dne dovolené v práci a tradá odjezd pohotovost a injekce na uvolnění. Další masáž byla mobilizace žeber a pak ještě dvakrát. Pokřupalo co šlo, ale nastala trochu úleva. A pak pomohlo čtrnáct dní volno přes svátky a odpočinek.
Teď to vypadá dobře, ale záda mě sem tam pozlobí, jo musím cvičit.



Kluci se konečně dočkali.



Sváteční jednohubky.
Taky koukáte? Já čučela, když je táta tahal z konzervy.
Měla jsem tu odvahu, ale vůbec mi nechutnaly, chobotnice jedny.
Byly celé tátovi.
A to je vše z vánočních chvilek.

Příště ještě podzimní výlet do ZOO Hodonín.
Pa Eva.

1 komentář:

  1. Jů, ledové království:-))) A chobotničky taky nemusím.-)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...