neděle 27. března 2011

Srdénko z břízy

Březové

S motýlkem
Stálo to za to. Ptáte se co? Trocha  strachu ,že mě a mojí mamku někdo nachytá jak otrháváme na obecním pozemku a na obecních břízách větvičky na jarní výzdobu. No ,když jinde nerostou,jen přímo  uprostřed vesnice a na hřbitovní cestě (tam jsme také byli,že mi ruce neupadnou). Já mám takové malé autíčko fiatka,kufr nic moc a vevnitř pro dva dospěláky a dvě děti. V kufru jsem už měla pytel s hlínou na jarní přesazování,takže větévky museli jet s námi na místech v zadu.Nebudu popisovat jak jsme asi museli v tom autě vypadat,nechám to na vaší představivosti ,ale kousky větviček jsem měla až na palubovce a v tašce s nákupem . A co nám padalo z hlavy,a z pod bund, tak to už opravdu ani nevím. Ale jak píši stálo to za to.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...