pátek 25. března 2011

Zornice

Milé pěstitelky,moje kytička sice vypadá ,že se oni hodně starám,ale opak je pravdou.
Teď právě odkvetla a já ji mám stále doma na okénku. Jakmile bude venku tepleji umístím ji na stinné místo pod pergolu. Sice už není tak krásná ,ale letnění ji asi prospívá. Odstraním uschlý stvol po květech a mírně zalévám. Má ráda  hnojivo na rajčata,ale u mě ho nedostává. A tak ji nechám než začne být chladno . Postupně zatáhne z listů živiny do cibule a listy uschnou. Ty odstraním a zornici dám do sklepa (do prádelny,která má okno pod úrovní pozemku,takže světlo prakticky nulové).
Letos jsem si kytičku vytáhla do tepla začátkem února,ale klidně to může být i později. Záleží na vás kdy chcete ,aby vykvetla. Začnu zalévat a čekám čím mě překvapí. Napřed vyraší tři ,čtyři listy a po té květ.
Takže se nebojte a vydržte. Určitě Vám vykvete. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...