úterý 2. srpna 2011

Moje první chňapka

Varhánková

Chvilka na kávičku

Kytička
Tak jsem se trošku opičila a zkusila si také jednu chňapku. Tahle bude dělat jen parádu pro oko. Trošku jsem improvizovala a chvíli to vypadalo ,že víc párám ,než háčkuji. Když jsem ji měla už celou uháčkovanou jen zbývalo obháčkování,odjeli jsme na dovolenou a chňapka odpočívala v košíku. Celou dovču mě  svrběly ruce,ale manžílkovi jsem slíbila, že na háčkování ani nepomyslím.Ale jen jsme dojeli domů hned po pořádném spánku jsem ráno popadla háček a slavnostně ji dodělala.

3 komentáře:

  1. Evi,
    chňapka je moc hezká!!
    Líbí se mi ta barvička!!!
    A s kytičkou je to parádní.
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, taky se mi moc líbí! Pobavila si mě, taky nemůžu bez háčku být...
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, chňapička se ti povedla. Je krásná, škoda ji používat - radši se na ni dívat!!!!
    Zdravím IVA

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...