úterý 12. července 2011

Modelka a hlídač v jednom

Když vidí foťák stále utíká,ale že bylo takové horko tak to nakonec vzdala a pár fotek jsme udělali.
Moc se fotit nemusím
Jinak moc hodný a chytrý pejsek. Už je to starší pejsek má 11 roků. Je nadmíru inteligentní a mám pocit ,že takového pejska už nepotkáme. U ní mám pocit,že rozumí lidské řeči.Večer ,když se snažím dostat kluky do domu a zavolám kluci pojďte domů,tak Véna je ta první,která leží v boudě a to na ní ani nevolám a kluci stále běhají po venku.Když stojí nebo sedí za francouzským oknem,stačí odhrnout závěs kouknout na ni a jen tak ji říct pojď do garáže a jde.Má ráda i kočky ,teda ty naše trošku víc,na sousedovic štěká ,ale to je asi normální.A má ráda i králíky. Nevím jestli je to láska,ale nic naší králičí slečně neudělá. A to mi ji pomáhala i chytat po zahradě. A tyhle ty fotky jsou pořízeny jak si spokojeně leží vedle sebe. Dělí je tady Lucčin malý výběh,jsou na sebe zvyklé a tak se tolerují.Je to prostě príma pes.

Ale vydržím to,z leva

Z prava

Vše říkající pohled-už to stačí.

Lucie v letním bytečku a chládku

Veget  

1 komentář:

  1. Evičko, moc zdravím tebe, Vendu i slečnu králíčkovou :o)
    Rozumím ti, taky mám pocit, že mě doma nejvíc miluje náš pes a hlavně mi rozumí :o)
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...