sobota 24. září 2011

Něco na ručičky

 Blíží se nám podzim a potom přijde i zima. Tak jsem nelenila a už na jaře jsem si uháčkovala nátepníky.
 Řídím.Ptáte se co? No jen auto a tak vím jak je ten volantík studený. Takže tyhle ty nátepníky jsou řídící.
Snad mi s nimi bude v autíčku teplo. Bude to co by dup a budou tady první mrazíky.Straším a zatím to tak venku vůbec nevypadá,že už bude říjen. Doma mi zimu připomíná už i Vojtíšek. Chodí po domě v zimních rukavicích už týden a ptá se kdy bude sníh. Nojo z bazénu přímo na sáňky,to by bylo pro děti to pravé. Ale ta představa ,že v sobotu uklidíte bazén a v neděli hrrrrrk dva metry sněhu a jdete uklízet . No nechám to na vaši představivosti,moje byla hrozná.
Tak prosím Vás, přeji Vám ještě hodně krásných slunečných dnů jako dneska a s tím sněhem raději počkáme,vaše Eva.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...