pondělí 18. února 2013

Hotový


Příjemné pondělní dopoledne. 
Už je to tady.
Tramtadadáááá.
Jak se říká ,konečně dokončen . Moje veledílo čekalo na došití ve skříni . 
A dočkalo se.


Je heboučký a měkoučký. Jen si schrupnout.

A aby nedošlo k omylu. Tak ta modrá je ve skutečnosti fialová. Foťáček nebo já si s tím nevíme rady,jak tu fialovou nafotit. 


Miky ,tak ten se do něj pustil ,až jsem musela zasáhnout,aby mi z něj neudělal jednu velkou vytahanou příšeru. Jo drápky umí věci.

Pěkný a pokud možno bezstarostný den,Eva.

2 komentáře:

  1. Ahoj Evi, krásný polštářek se ti povedl.
    A Miky si třeba myslel, že je pro něho a chtěl si polštářek přivlastnit.......
    Evi, přeji hezký týden a pohodu doma. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  2. Evi polštářek je krásný :o) Také mám někdy problém vyfotit barvičky tak jak by měly být :o)Martina

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...