pondělí 4. února 2013

Pan tulipán


Pomalu se k nám blíží jaro,tak jsem si udělala radost a trošku dříve jsem si jej pořídila i domů.


Váhala jsem mezi růžovým a tímhle fialovým. Nakonec vyhráli tito páni tulipáni.


Moc jsem si přála ,aby vydrželi aspoň ze dva dny. A mile mě překvapili -týden jsem teda nečekala.


A to jsem je koupila se slevou za 24,-korunek. No nekupte to.


Tak a jak koukám ven dnešní nadílka sněhu nám dává jasně na jevo ,že je teprve únor a na jaro si musíme ještě chvíli počkat. 
Ach jo ,když to plémě lidské je tak stále nedočkavé.
Pořád na něco čekáme. Ale při troše trpělivosti se dočkáme.

Začíná to jarem ,velikonocemi, jahodami,třešinkami,letním sluníčkem ,koupáním,
1.zářím (tady jásají jen rodičové ,že se dočkali),prvními jablíčky a houbami v lese ,podzimním listím a konečně vánočními svátky zakončené silvestrem .
A to je jen zlomek toho na co musíme všichni jednou čekat a počkat až to samo krůček po krůčku přijde.

Přeji pěkný den ,Eva.



1 komentář:

  1. Tulipán, vždy nadělá parádu. Stačí mu málo vody a trochu chladnější místnost:-) Prostě je to "frajer"!Také touto dobou neodolám jejich "pugetu" do domu, než budou v záhonu! (Už jsou 3 cm nad zemí):-D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...