úterý 7. května 2013

Kytičky kam se podívám






Včera byl ještě pěkný sluníčkový den ,narozdíl ode dneška. Po návratu ze školky mě čekalo sečení už přerostlé travičky. Takže jsem se do toho vrhla ať to mám za sebou. Kluci si vymysleli nasadit kolečkové brusle. No příprava trvala půl hodiny ,bruslení pět minut a úklid opět půl hodiny . Alespoň se chvíli zabavili.
A já,když jsem dosekla, jsem popadla foťák a to co vykvetlo a nestihnul zrušit náš chlupatý přítel Deny jsem vyblískla.



První foto je důkazem ,že i když toho mám  okolo domku a kytiček už dost  na práci ,návštěva zahradního centra se neobejde bez nějakého úlovku.
Padlo oko na hortenzii ve slevě a už opravdu poslední exemplář plaménku montana . Už můj třetí nebo čtvrtý . Sama nevím. Tentokrát jsem chytla po jiném než je Rubens. U těchto plaménků je výhoda,že nepotřebují žádný velký řez. Jen výchovný,aby nás nešimral pod nosem, když budeme odpočívat na houpací síti.
Tentokrát se pořádně postarám o jeho kořínky a nachystám pěkně upravenou jámu ,tak jak má být .



Líbí se mi presentace fotek jako koláže,více fotek v jednom rámečku. A po návštěvě u Autíčka Jeníčka jsem hned na stahuj.cz nainstalovala PhotoScape. A paráda . Hned jsem zkoušela a zkoušela.




Je to krása, to jaro  u nás.





A jeden rodinný-mimochodem taky pořádný kvítko.Výtvor do MŠ na den matek . Téma- královny a králové.

Mějte se krásně.
Eva

2 komentáře:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...