středa 1. května 2013

Pondělní


I když to vypadá ,že jsem na háčkování dlouho nechytla přece jen nějaký výtvor se zdařil. V lednu jsem začala s tímto šátkem . A dokončila jsem jej právě v tu dobu ,kdy se v březnu  nachumelilo .Je  příjemně teplý.Návod jsem odkoukala zde. Je to poloviční čtverec a začátek háčkování je v polovině šátku. Takže se stále rozšiřuje. Já většinou nemám odhad kolik potřebuji vlny na takový velký výtvor. A u tohoto vzorečku prostě háčkujete a háčkujete až do požadované velikosti.


Barvičky jsem volila šedou a tyrkysovou.


A teď z jiného soudku. Večer nás překvapila tato návštěva u sestry na střeše.
O půl deváté večer nenašel pan čáp  lepší místo na odpočinek .Když jsem jej uviděla chvíli jsem nevěřila vlastním očím.


Manžílek nelenil a posvítil na něj baterkou ,aby ho bylo lépe vidět.

Naše stařešina Vendulka v jarním sestřihu.



V prvé řadě bych chtěla napsat,že se fakt nenudím co se týče jarních prací.Běhání po zahradě mě zatím ještě baví,ale přijdou doby kdy si asi každý řekne,že už toho má dost. A tak na ty doby myslím už teď a co na zahradě dostane v zimě pořádně na frak už nebudu nahrazovat něčím novým. Letos opět vymrznul plamének Montana .Už po třetí za dobu co máme pergolu. Letos až na kořeny. Možná je to i stanovištěm nebo je u kořenů přemokřeno,  a tak mi asi uhnije.Je to škoda letos byl pěkně rozrostlý a bylo by hodně květů.Ale už je po ňom. A už nebudu pokoušet osud a necháme pergolu tak jak je.


Pěkný májový čtvrtek,Eva.



1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...