středa 30. října 2013

Střípky léta


Protože jsem celé léto vůbec ničím nepřispěla,tak teď se k tomu vracím . Tak jen pár fotek z toho jak jsme prožili toto léto.

Každý den ,tedy pokud bylo krásně slunečno  trávili synátoři v bazénu. Vojťula se naučil plavat bez brýlí a začal se i potápět . Je to velký úspěch páč vypadalo ,že je po mamince,která neotevře oči pod vodou ani za nic. No asi je to tím ,že jsem holka a ty se prý bojí a on je kluk a starší brácha mu jde příkladem .Když on tak já taky.


Oslavili jsme troje narozeniny v jeden den jak už to děláváme od Vojtíškových narozenin .Já ty chlapy mám všechny v jednom měsíci.Tatínek dort prý nepotřebuje,tak se dělí mezi brášky .Za tento jsem byla pochválena jako dobrá pekařka. No nevím, jediné co jsem dělala byl krém- pudinkový s máslem a ještě potřený marmeládou . Korpus alá Kaufland ,kytičky Milka a nastrouhaná Milka. A to je vše.


Máme za sebou návštěvu ZOO Brna .Zrovinka jsme se trefili na akci s Městskou policií. Plnili jsme vědomostní úkoly a na konec jsme ještě mohli vyhrát nějakou cenu . No nevyhráli jsme,ale za to nás pěkně bolely nohy.
A jinak jsme viděli malé lední medvědy,velké hnědé medvědy,žirafy,čuníky-prý maj na čumáku zásuvku :-),
opice...........



A tady už jsme úplně někde jinde,kam jezdí plno Čechů . Jo je to Itálie, přímo Caorle.
Byla to naše první dovolená u moře s dětmi. Týden a bylo to akorát.
Kluci konečně viděli moře .První den žahla Marťu medůza a od té doby byl vyhledávanější bazén na střeše,nebo moře při odlivu ,kdy si hráli v písku.


Martin v bazénu


A zase Martin při skoro úplňku.


Maják 


Samozřejmě jsme si nemohli ujít Benátky.Vyšlo nám i počasí ,byl to jediný den kdy bylo pošmourno.Koupat se nedalo ,ale na výlet úplně super.



To jsme zase doma. Jsou to Boskovice a jejich westernové městečko.


Boskovická zřícenina hradu. Moc krásné místo .Nádherný výhled. Při příchodu dostanete tištěného průvodce a je to jen na vás kam se odvážíte podívat.
Stojí to za to ,tedy jen ten kopec nahoru ten tam nemusel být. Ale hrad bez kopce to nejde dohromady.

Tak a to je asi tak všechno  z tohoto léta.
Mějte se hezky i když je tak uplakaně,tedy aspoň u nás je,Eva.


1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...